Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уїн підписали угоду про співпрацю в реалізації проекту з будівництва четвертої лінії метро в Києві.
Про це повідомив голова КМДА на своїй сторінці в Facebook у середу, 22 листопада.
Відзначимо, що до складу китайського консорціуму входять компанії China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd.
Угода передбачає створення робочої групи з українських і китайських фахівців, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.
Вартість будівництва оцінюється в $2 млрд, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту будуть забезпечені за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.
«Можливість залучення цього кредиту розглядається з наданням Україні державних гарантій на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів», – підкреслив мер.
Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км із 13 станціями. Також буде збудована пересадка між кільцевою електричкою й новою четвертою лінією. Передбачений термін будівництва – 5 років.
«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Кличко під час церемонії підписання.
Своєою чергою Го Уїн подякував Кличку за підтримку в реалізації цього проекту.
«Ми маємо хороший досвід розвитку метро в усьому світі. Ми знаємо, що 4-та лінія метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв'язати обидва береги Дніпра й нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина», – підкреслив він.