В столиці викрили нову шахрайську схему, яка дозволяє зловмисникам красти гроші у клієнтів "Київенерго"
Про це повідомляє прес-центр "Київенерго".
У відомстві зазначили, що будь-які повідомлення, які можуть надійти електронною поштою з безкоштовних поштових сервісів з вимогою оплатити послуги компанії або борги - фейкові.
"Київенерго" подібну інформацію до клієнтів надсилає за допомогою SMS-повідомлень, офіційних листів та дзвінків операторів Контакт-центру 15-88.
У відомстві також нагадали, як можна перевірити інформацію про нарахування та розрахунки за послуги:
В особистому кабінеті з електроенергії та Особистому кабінеті з гарячої води та опалення;
на сайті для клієнтів www.kyivenergo.ua;
у будь-якому з Центрів обслуговування клієнтів чи в Контакт-центрі за телефоном 15-88 або (044) 202-15-88.