
Інтернет-гігант "активно збирав особисту інформацію своїх користувачів без їхнього повідомлення чи отримання згоди, що є серйозним порушенням європейських норм захисту даних (RGPD)".
Понад 200 французьких ЗМІ, серед яких TF1, France Télévisions, Radio France та Le Figaro, подали до суду на американську компанію Meta, звинувативши її у незаконному зборі персональних даних користувачів у сфері інтернет-реклами.
Адвокати медіа повідомили про подачу позову, як зазначає Le Figaro.
За словами адвокатів, інтернет-гігант " масово збирав персональні дані своїх користувачів, не інформуючи і не запитуючи їхньої згоди, що є грубим порушенням європейських правил захисту даних (RGPD)".
Справу розглядатиме Паризький суд, що спеціалізується на економічних питаннях. У списку позивачів представлені всі категорії французьких медіа: як приватні, так і державні телеканали та радіостанції, серед яких TF1, France Télévisions, Radio France, група RMC BFM, а також Lagardère, що володіє телеканалом Europe 1. До позивачів також входять національні щоденні газети (Le Figaro, Libération), регіональні видання, кілька журналів та відеоплатформа Dailymotion.
Медіа сподіваються отримати компенсацію за економічні збитки, завдані недобросовісною комерційною практикою.
"Використовуючи незаконно зібрані дані споживачів, щоб пропонувати ультратаргетовану рекламу, Meta змогла захопити більшу частину рекламних інвестицій на шкоду ЗМІ", -- стверджують юристи, які вже назвали процес "історичним".
Meta і Google контролюють близько 75% ринку цифрової реклами у Франції.
Компанія поки що не висловилася щодо цього позову.
Нагадаємо, що Федеральна торгова комісія США (ФТК) ініціювала судовий процес проти компанії Meta за звинуваченням у створенні незаконної монополії в соцмережах шляхом придбання Instagram і WhatsApp. Відомство намагатиметься довести доцільність скасування угод
#Соціальна мережа #Медіа (комунікація) #Телебачення #Реклама #Північна та Південна Америка #Instagram #Google #Юрист #Мета-платформи #Споживач #Монополія #Станція радіозв'язку #"Фігаро #Журнал #Інвестиції #WhatsApp #Персональні дані #Радіо Франс #France Télévisions #TF1 #Господарство #Реклама в Інтернеті #RMC (Франція) #Lagardère Group #Dailymotion #Федеральна торгова комісія #Європа 1